Ladatut hiukset ovat usein jääneet tekijältä "colorbinnaamatta". Ohjeen avulla saat hiukset näkymään pelissä oikeissa värigategorioissa, eikä muokattujen hiusten listalla.

Värikoodit, joita tarvitset ovat:
Mustat hiukset: 00000001-0000-0000-0000-000000000000
Ruskeat hiukset: 00000002-0000-0000-0000-000000000000
Vaaleat hiukset: 00000003-0000-0000-0000-000000000000
Punaiset hiukset: 00000004-0000-0000-0000-000000000000
Harmaat hiukset: 00000005-0000-0000-0000-000000000000


Avaa SimPe ja katso, että sinulla on valittuna ainakin Resource List, Resource Tree ja Plugin View.
1275196.jpg

Valitse File -valikosta open, etsi haluamasi hiukset ja avaa ne. Tiedostot käydään läpi yksitellen.
1275205.jpg

Hiuksia ei aina ole nimetty oikein, joten Texture Imagesta voit käydä kurkkaamassa hiusten värin. Property Setistä pääset muokkaamaan väriä.
1275207.jpg

Property Setistä aukeaa kuvan mukaiset tiedostot, jotka käymme läpi yksitellen. Niihin kaikkiin tulee sama koodi, harmaata lukuunottamatta. Grey päätteiselle tiedostolle, eli harmaille hiuksille, on oma koodinsa.
1275217.jpg

Valittuasi yhden tiedostoista, ruutuun ilmestyy lista pitkine koodirimpsuineen. Siitä klikkaat hairtone ja kirjoitat Value kohtaan värin koodin. Tässä tapauksessa se on ruskea. Paina commit ja tee sama muillekin tiedostoille. Harmaaseen laitat oman koodinsa. Tämän jälkeen valitse File -valikosta Save.
1275218.jpg

Nyt voit palata tämän ohjeen toiseen kuvaan ja "colorbinnata" seuraavan värin samalla tavalla.

Kansioon, jossa hiukset ovat ilmestyy bak -loppuisia tiedostoja. Niitä et tarvitse.